تهران – استان تهران – شهرستان تهران – بخش مرکزی شهر تهران – خیابان پیروزی – خ پرستار – پلاک 39 – طبقه 4 – واحد 8
هایپرلند دارای مراکز تامین متعددی است. این مراکز کالا را با سرعت، دقت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان هایپرلند قرار می دهد.
تلفن شکایات، پشتیبانی و خدمات مشتریان هایپرلند:
برای طرح و ثبت شکایت از هایپرلند با تماس مرکز پشتیبانی هایپرلند به شماره 09385858112 می توانید آن را پیگیری کنید.
از از طریق آدرس ایمیل info[at]hiperland.ir هم می توانید شکایت های خود را ثبت و پیگیری نمایید.
توجه داشته باشید در برخی از مواقع به علت حجم کاری بالا ممکن است روند پیگیری و پاسخگویی را با کندی مواجه کند.
مشکلات و شکایات دیگر مشتریان و مصرف کنندگان:
نگاهی به عناوین و موضوعات شکایت از هایپرلند و یا شکایت از هر برند و فروشگاه اینترنتی می تواند دید بهتری به ما در به نتیجه رساندن شکایت هایمان داشته باشد.
شکایت از گرانفروشی، شکایت از عدم تحویل محصول و یا تحویل دیر هنگام محصول، شکایت از تبلیغات خلاف واقع، عدم وجود محصول در بسته ارسالی، تخفیفات غیرواقعی، مرجوعی کالا از جمله این شکایت ها می باشد.


